Algemeen
Is het mogelijk om mijn bestelling op te halen?
Over het algemeen is Kidcaps een webshop en geen fysieke winkel. Maar woon je in de buurt van Rijen en is het mogelijk om de bestelling op te halen, dan kun je het contact opnemen door een e-mail te sturen naar info@kidcaps.nl. Dit scheelt immers in verzendkosten en het is beter voor het milieu.
 
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Op de website kun je met iDEAL, Sofort, GiroPay, Bancontact, Bank overboeking, VISA en Mastercard betalen.
 
Levering en retournering
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn €3,95 per verzending. Wanneer je boven de €60,- besteld, betalen wij de verzending. De bestellingen worden bezorgd door PostNL of DHL.
 
Hoe lang duurt het voordat ik de verzending thuis bezorgd krijg?
Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Wanneer je je bestelling maandag tot en met vrijdag voor 16.00 uur bij ons plaats, wordt jouw pakket binnen 2-3 werkdagen bezorgd(Wij proberen binnen 1 werkdag maar dit is niet altijd mogelijk). De bestellingen die zaterdag of zondag binnenkomen worden op maandag verwerkt en vanaf maandag binnen 2-3 werkdagen geleverd.
 
Leveren jullie buiten Nederland?
Omdat elk kind recht heeft op een stoere kinderpet levert Kidcaps wereldwijd. Hier zitten wel extra kosten aan verbonden.
Europa Zone 1: €10,-
België, Luxemburg, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Frankrijk (incl. Corsica en Monaco) Italie (excl. San Marino en Vaticaanstad), Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische eilanden), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden.
 
Europa Zone 2: €15
Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemenie, Slovenië, Slowakije, Tsjechië.
 
Europa Zone 3: €15,50
Albanië, Andora, Bosnië-Herzegovina, Canarische Eilanden, Cyprus, Faeröer Eilanden, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Kanaaleilanden, Kroatië, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland.
 
Alle overige landen: €20
 
Kan ik mijn pakket volgen?
Wanneer je bestelling verzonden is ontvang je een track&trace code. Met deze code kun je jouw bestelling volgen.
 
Retourneren
Kan ik artikelen terugsturen?
Dit is natuurlijk mogelijk maar dit is wel onder een aantal voorwaarden:
- Retourneren is alleen mogelijk binnen 14 dagen na de aankoopdatum
- De bestelling mag niet gewassen, gedragen en/of beschadigd zijn. Daarnaast moet er een kopie van factuur meegestuurd worden. Je krijgt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort.

Let op: de kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.

Het retouradres is:
Kidcaps
Rembrandtlaan 6
5121 WL Rijen 

Klachten
Heb je een klacht of ben je niet tevreden met je bestelling? Neem dan contact op met Kidcaps. Dit kun je doen op verschillende manieren:
-Ga naar het contactformulier op de website. Vul deze in en verstuur je bericht.
-Stuur een e-mail met je klacht naar: info@kidcaps.nl
 
Wij proberen zo snel mogelijk om samen met jou tot een oplossing te komen. Probeer zo duidelijk mogelijk de klacht te beschrijven en indien mogelijk met foto’s. De klachten worden binnen 14 dagen opgelost.
 
Contact
Heb je vragen of opmerkingen? Wil je samenwerken? Heb je misschien wel een leuk idee voor een nieuwe cap? Laat het ons dan weten door een e-mail te sturen naar info@kidcaps.nl . Wanneer wij je bericht ontvangen hebben nemen wij z.s.m. contact met je op.
 
 



Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.